Pagina's

dinsdag 23 augustus 2011

Een kijkje in mijn kamer.

En voor alle nieuwsgierigen die mijn blogje van zondag hebben gelezen. De tv-kabel was lang genoeg! Hier een aantal foto's van mijn kamer.

Op deze foto zie je waar mijnb ed eerst stond, van de rest van de kamer heb ik alleen foto's hoe het helemaal in het begin stond, maar niet hoe het voor gisteren stond.


Vanuit elke hoek van mijn kamer een foto gemaakt, dan zien jullie mijn hele kamer!






Het is hier verder erg rustig, mijn verdiepinggenoot komt pas over 2 weken. De meiden van de verdieping hieronder zijn er nu wel allebei. Zij moeten morgen alweer naar school. Ik heb mijn ov-chipkaart inmiddels (gelukkig, anders kan ik vrijdag niet naar huis) en mijn studiefinanceriën krijg ik ook. Alles is dus geregeld inmiddels. Ik moet nog wel bloemen/planten kopen, dan ziet mn kamer er wat gezelliger uit en fruit voor in de fruitschaal en koekjes voor in mijn koektrommen etc.

4 opmerkingen: