Pagina's

zaterdag 29 oktober 2011

Muziek: Een wonderlandnummer


Dit nummer spreekt voor zich met de titel. Ik vind het een mooie clip en een mooi nummer. Ik vond het verhaal van Alice in wonderland ook heel mooi en heb Alice in spiegelland ook gelezen, deze vond ik ook erg mooi om te lezen. Ik heb de disney-dvd ook gezien van Alice in wonderland, maar om eerlijk te zijn vind ik deze niet zo mooi, ik raakte de draad ergens kwijt en volgens mij heb ik die niet meer teruggevonden. Maar veel luister en kijkplezier met het nummer van Avril.

4 opmerkingen:

  1. Op zich vind ik het wel een apart liedje, maar de clip is erbij is erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mwah, ik vind dingetje, ik ben even haar naam kwijt, maar de zangeres dus, oh ja, Avril Lavigne, niet zo leuk, dus het liedje eigenlijk ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de boeken over Alice niet gelezen, alleen ooit een klein stuk bij Engels. Bedankt voor de tip! Ik zal ze eens op gaan zoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, door dit berichtje heb ik een mooi iets op mijn eigen weblog geschreven! 1 november komt het erop, dus check het. Heb ook netjes een linkje naar jouw weblog erin gezet natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen