Pagina's

woensdag 26 oktober 2011

I'm back

Ik ben terug. Ik ben niet weggeweest, maar ik heb mijn blog even stil gelaten, want ik had teveel aan mijn hoofd. Ik had bedacht om vorige week of deze week weer te beginnen en hier ben ik weer. Ik miste het schrijven! Ik miste de reacties. ;) Dus vanaf vandaag zal ik weer proberen om meer te bloggen.

Waarom ik niet schreef? Ik had veel aan mijn hoofd. Ik doe een opleiding, zoals jullie inmiddels wel weten, ik schreef erover in juni, welke opleiding ik ging doen enzo. Jullie weten waarschijnlijk ook dat ik slechtziend ben. Ik ben er dus achtergekomen dat ik sommige dingen te slecht zie en daardoor het beroep later niet goed zou kunnen doen en nu al 2 vakken niet goed kan doen. We zijn dus nog bezig met het zoeken naar iets anders om te doen. Hierover horen jullie later vast nog wel dingen, maar ik wil er nu niet teveel over praten/schrijven/denken.

Dus vanaf nu weer mijn aanwezigheid op het web! Ok, ik was er wel al die tijd, jullie kregen reacties van mij, althans de blogs die ik volg dan. Ik heb een berg aan inspiratie en ik heb ideeën opgedaan door blogjes te lezen. Maar valt dit onder ideeën stelen van andere bloggers? Of ben ik dan alleen geïnspireerd. Het is zo stom als iemand straks zegt: dat heb je van mijn blog gestolen.

4 opmerkingen:

  1. Leuk om weer iets van je te lezen. :) Geniet nu maar lekker van je vakantie. De rest komt vast goed. :)

    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je weer iets van je laat horen :3
    Ik ben benieuwd naar je nieuwe ideeen! :'D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er weer bent :)
    Nee, ik denk dat het vooral inspireren is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je een andere leuke opleiding vindt!

    En wat betreft andere blogs: als het echt letterlijk hetzelfde idee is, dan is het wel zo aardig om het erbij te vermelden, maar als je over het weer schrijft (om maar iets te noemen), dan niet, want daar schrijft iedereen over :P

    BeantwoordenVerwijderen