Pagina's

woensdag 29 juni 2011

Zomerwarmte & afspraken

Ik kan al een uur niet meer slapen, dus ben ik maar weer even gaan internetten. Mijn raam staat weer open en op iGoogle staat dat het 19 graden is. Ik lig op bedo nder een laken, in een dun nachthemd en nog is het te warm. Ik heb me al voorgenomen om in september, als het dan nog zo warm is, een ventilator aan te schaffen. Thuis heb ik wel een ventilator, dat scheelt en vanavond ben ik weer thuis.

Ik moet over ongeveer anderhalfuur opstaan, ontbijten en de bus van 07.35 halen naar Nijmegen. Op Brabantse Poort, ook wel bekend als Dukenburg, overstappen op een stadsbus. Ik heb vandaag een kennismakingsochtend op Helicon. Daar leer ik dan de klasgenoten kennen die net als ik beginnen na de zomervakantie. Ik ga de opleiding Activiteitenbegeleiding Natuur & Welzijn doen. (klik erop voor meer info)

Ik moet natuurlijk ook vertellen over mijn slechtziendheid, maar dat zal wel lukken. Na de kennismaking hebben ze nog een taal en rekentest op de computer. Ik weet niet of dat te doen is, maar anders moet een van die docenten mij maar even helpen. Ik heb de opleidingsmanager & zorgcoördinator van de opleiding al gemaild, maar daar heb ik geen reactie van gehad. We zullen straks wel zien hoe het loopt.

Inmiddels moet ik over een half uur opstaan, wil ik alles redden (ontbijten, aankleden en de bus halen). Slapen zal er niet meer van komen dus. Later zal ik vertellen hoe het is geweest op Helicon.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd, hopelijk vind je het leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat grappig, ik woon heel dicht bij Dukenburg en de bus die jij moet hebben, rijdt bij mij door de wijk.

    Ik ben benieuwd of het Helicon bevalt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben erg benieuwd :)
    Ik kan ook nooit slapen als het zo warm is buiten (en binnen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes! Ik hoop dat Helicon bevalt, en dat je daar lekker kan gaan studeren :D

    BeantwoordenVerwijderen