Pagina's

zondag 22 mei 2011

Songfestival 2011



Het songfestival, dat is natuurlijk al meer dan een week geleden (zaterdag 14 mei). Ik heb eerst de twee halve finales gekeken. Nederland deed het zoals vaker slecht.. Bij het Nederlandse commentaar zeiden ze dat ze volgend jaar Within Temptation maar moesten sturen. Dit vind ik een goed idee (als WT-fan mag ik dat zeggen, maar ik vind het ook beter tegenover de andere acts op het songfestival). Maar ik vond op dinsdagavond meteen al dat Azerbaijan erg goed was. Meestal ben ik voor een nummer dat uiteindelijk onderaan eindigt, zoals vorig jaar Cyprus, dat vond ik gewoon een heel mooi nummer. Dit jaar was ik vanaf het eerste moment voor Azerbaijan (en ook voor IJsland) en uiteindelijk werd Azerbaijan de winnaar van het songfestival 2011. Ik was erg blij dat ze hebben gewonnen (allen maar omdat ik het een mooi nummer vond). Even ter informatie ik stem nooit bij tv-programma;s.

2 opmerkingen:

  1. Ik kijk eigenlijk niet naar het Songfestival. Maar ik vond het wel stom dat ze de 3 J's hebben gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er niet naar gekeken, maar ik had ook niet verwacht dat Nederland zou winnen of zo :P

    BeantwoordenVerwijderen