Pagina's

maandag 31 oktober 2011

NaNoWriMo

Het is morgen 1 november, ja iedereen heeft een kalender ofzo en ziet dat zelf wel, maar het gaat hier om de dingen die er dan beginnen. Nou weet ik dat ik een paar lezers heb die ook meedoen aan NaNoWriMo. Ik wil dus ook even meedelen dat ik meedoe.

Bij NaNoWriMo schrijf je in de maand november een roman van 50.000 woorden. Ik ga het dus ook proberen. Ik schrijf een verhaal over een meisje dat in de tijd reist, maar ze kan niks veranderen in de tijd. Misschien laat ik jullie nog een stukje lezen binnenkort. Maar dan weten jullie dat ik druk aan het schrijven ben en dus wel eens kan vergeten hier te schrijven. ;)

Voor wie mij zoekt op NaNoWriMo, je kunt mij vinden als Marrit-Amarens.

7 opmerkingen:

  1. Leuk dat je mee doet! Ik wilde wel meedoen maar ik heb gewoon te weinig tijd..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg dat je meedoet! Ik wil ook wel meedoen, maar ik heb echt veel te weinig tijd op dit moment (misschien ook wel te zien aan mijn blog). Dus 50.000 woorden gaat mij op dit moment niet lukken. :(

    Alvast Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga het gewoon proberen, ik zie wel of het ook echt lukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes!

    Waarom moet dat eigenlijk in november?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee!
    Echt super veel zin in, ik blijf nu ook op om te beginnen. Gewoon, omdat dat leuk is, haha : D Nog twee uren! (:
    Ik heet Swanroad daar.
    Veel succes he! :3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee. Maar ik heb deze maand gewoon tentamens :P

    BeantwoordenVerwijderen