Pagina's

zondag 30 oktober 2011

Wintertijd

Voor iedereen die er nog niet aan heeft gedacht, de klok moest vannacht 1 uur ACHTERuit.  Het ezelsbruggetje: in het VOORjaar gaat de klok VOORuit, in het najaar dus achteruit.

Ik heb zelf alleen mijn mobiel hier, dus die moet ik wel even goed zetten. Mijn horloge ligt op mijn kamer in Grave en daar heb ik ook een wekker, dus zodra ik daar weer ben, moet ik die ook goed zetten. De laptop gaat gelukkig automatisch op de goede tijd.

Ok, meer weet ik nu even niet over dit onderwerp te schrijven. Morgen weer een langer blogje.

5 opmerkingen:

  1. Ja, wel fijn een uurtje langer slapen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan moet je niet vergeten om die klokken in Grave te verzetten :P anders kom je steeds een uurtje te vroeg :P
    Jaah, ik moet ook weer vanalles verzetten. Horloge, dvd-recorder... en beneden ook een heleboel! Idd, gelukkig gaat de laptop vanzelf. Mijn telefoon gaat ook vanzelf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het altijd fijner als de klok achteruit gaat, want dan kun je een uurtje langer slapen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, kwam ik dus ook net achter... Gelukkig vandaag en niet morgen want dan heb ik een afspraak :P Dus vandaag een extra uurtje slapen! Yay :)

    BeantwoordenVerwijderen